۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

۱۱۰ مسافر استان همدان به کرونا مبتلا بوده‌اند

۱۱۰ مسافر استان همدان به کرونا مبتلا بوده‌اند

همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به شناسایی ۳ هزار و ۵۸۵ مبتلا به کرونا در استان همدان، گفت: از این تعداد ۱۱۰ نفر مسافر بوده‌اند.

رشید حیدری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان همدان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان همدان در اسفندماه سال گذشته تا پایان روز هفتم شهریور ماه امسال سه هزار و ۵۸۵ مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۸۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شده و در شهرستان اسدآباد ۱۰۳ نفر، بهار ۲۶۸ نفر، تویسرکان ۱۶۰ نفر و رزن ۱۳۳ نفر است.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فامنین ۴۴ نفر، کبودرآهنگ ۲۱۷ نفر، ملایر ۶۰۶ نفر و نهاوند ۳۸۴ نفر بوده است، گفت: در شهرستان همدان نیز یک‌هزار و ۵۶۰ نفر مبتلا شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌ها پیرامون خودداری از حضور در مکان‌های عمومی و اقدام به مسافرت، عنوان کرد: ۱۱۰ نفر از مسافران استان همدان به کرونا مبتلا بوده‌اند.

کد خبر 5010607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یاحسین IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      0 0
      الهی به حق روزتاسوعا روز اربیعن کربلا باشیم